reklama

Cookies

Skvelá pochúťka ku káve, alebo čaju. Príprava je viac ako jednoduchá, dlho vydržia..proste ideálne koláčiky. Tieto koláčiky boli moji spoločníci pri príprave na VŠ, snáď aj Vám spríjemnia chvíle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Budeme potrebovať :

170 gr masla

200 gr cukru

1 balíček vanilkového cukru

2ks vajcia

1 dl mlieka

3 ks/tabuľky čokolády

300 g múky (ja som použila celozrnnú)

1/2 balíčka prášku do pečiva

v prípade, ak chcete robiť tmavé cookies, budete potrebovať kakao

Maslo si roztopíme, keďže nie som zástancom mikrovlnie, tak pekne v hrnci na sporáku, a necháme ho vychladnúť. Zatiaľ si nasekáme čokoládu na ľubovolné tvary a veľkosti.

Obrázok blogu

Všetky ingrediencie si zmiešame v miske.

Obrázok blogu

Cesto som rozdelila na dve polovice a do jednej pridala kakao, podľa oka a toho, ako má kto rád. Primiešame kúsky posekanej čokolády, ale iba toľko, aby ostalo na zdobenie. Rúru si predhrejeme na 190 stupňov a na plech nainštalujeme papier na pečenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Poukladáme na plech, veľkosť je na Vás a dozdobíme zvyšnou čokoládou, prípade orieškami, hrozienkami alebo čím si len predstavíte. Pečieme 10-15 minúť.

Toto množstvo by malo byť na 4 plechy, ja robím väčšinou z polovičnej dávky a doma nám to úplne stačí.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Dobrú chuť.

Zuzana Kučíková

Zuzana Kučíková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem varenie a experimentovanie v kuchyni a zábavu a najviac, keď sa to spojí dokopy :)Najnovší miláčik: http://www.kukufoodblog.blogspot.com/ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu